דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותים ליזמי ומשקיעי נדלן ישראלים בארהב 

מאת    [ 28/07/2010 ]

מילים במאמר: 714   [ נצפה 2938 פעמים ]

 

שירותים ליזמי ומשקיעי נדל"ן ישראלים בארה"ב

מאמר זה מיועד לישראלים המחזיקים נדל"ן אמריקאי ומעוניינים לקבל שירותים וייעוץ בנושא "מיסוי נדל"ן ארה"ב" או מיסוי נדל"ן אמריקאי. המאמר מכיל מידע על מיסוי השקעות בארצות הברית, דוחות מס ודיווחים שונים אותם ישראלי חייב להגיש לשלטונות המס האמריקאיים (ה-IRS) ופרטים על הקמת חברת LLC למשקיע נדל"ן ישראלי בארהב.

כתושב ישראל אשר בבעלותו נכס מניב בארצות הברית המייצר הכנסות משכירות, הנך כפוף לחוקי המס האמריקאים והישראלים. משום שהנכס נמצא בארה"ב ומשום שההכנסות משכירות מגיעות ממקור אמריקאי, הרי שהכנסות אלו חייבות קודם כל בדיווח לשלטונות המס המקומיים ורק לאחר מכן בישראל.

 

מהן האפשרויות העומדות בפני משקיע ישראלי בקניית נכס אמריקאי?

אפשרות א: - רכישת הנכס באופן אישי (ה- Title אישור הבעלות על שם המשקיע)

אפשרות ב: - רכישת הנכס באמצעות חברה (בבעלותך) - (ה- Title אישור הבעלות על שם החברה)
בפתיחת חברה אמריקאית מסוג  LLC שתהיה הבעלים של הנכס אותו אתה רוכש בארה"ב הנך מקים ישות משפטית עצמאית  מתוך מטרה שלא ניתן יהיה לתבוע את בעלי המניות ומייסדי החברה בשל חובות החברה. בעלות על חברה מתבטאת על ידי החזקת מניות של החברה. אחוז המניות המוחזק ע"י כל אחד מבעלי המניות מכלל מניות החברה קובע את אחוז הבעלות. היתרון המידי בהקמת חברה הוא בהסרת האחריות  מבעלי המניות בשל חובות ותביעות כנגד החברה (כל עוד אין אלו תביעות בעלות רקע פלילי) , ובמקרה של פשיטת רגל או צבירת חובות כלפי ספקים, לא יוכלו הנושים לפעול כנגד מחזיקי המניות אלא כנגד החברה בלבד.  אנו מציעים שירות הקמת חברה החל מ-$349 ועד לחבילות מלאות בעלות של $1,000.

בקניית הנכס באופן אישי הינך חשוף יותר היות והאחריות המשפטית הינה שלך באופן אישי. בקניית הנכס באמצעות חברה הינך מקטין את החשיפה / הסיכון הכרוך באחזקה וניהול נכס בכך שהחברה היא הבעלים של הנכס והאחריות המשפטית חלה עלה.

מבחינת דיווחים לרשויות המס (האמריקאיות), הן באפשרות א' והן באפשרות ב' חלה חובת דיווח (דוח מס שנתי) על ההכנסות הנובעות מהנכס והמס המתחייב מרווחים שנוצרו.

כאשר הנכס הינו בבעלות פרטית על הבעלים להגיש דוח מס שנתי ואילו אם הנכס מוחזק באמצעות חברה, החברה והבעלים נדרשים להגיש דוח מס שנתי.

 

להלן שירותים נוספים אותם אנו מספקים למשקיעי נדלן ישראלים בארצות הברית:

 

יעוץ לפני רכישת נכס בארה"ב

TA XUSA מספקת ללקוחותיה שרות ניתוח עסקאות נדל"ן. לפני רכישת נכס להשקעה או להשכרה בארה"ב, אנו נבצע עבורך ניתוח כדאיות של העסקה. נספק לך נתונים על מחירים של נכסים דומים באיזור בו אתה מתעניין, צפי להכנסה משכירות מהנכס,  הערכת הוצאות ורווחיות מהנכס. שירות זה מאפשר לך לקבל החלטה עסקית נכונה האם לרכוש נכס מסוים או לא בהסתמך על ניתוח כלכלי אובייקטיבי. לקבלת מיעד נוסף צור קשר.

 

שירותי ניהול לחברות נדל"ן אמריקאיות בבעלות ישראלית

אם הנך יזם ובפרוייקט שלך מספר משקיעים שירות זה מיועד לך. במסגרת השירות אנו ננהל את כל מערך הדיווחים שקשור לנכס: דיווח על הכנסות, ההוצאות השונות  והתשלומים שבוצעו בגין תיפעול הנכס, חלוקת רווחים בין משקיעים, חבות המס של כל משקיע  ועוד.  שירות זה המתבצע על ידי פירמה חשבונאית חיצונית מוסיפה אמינות לפרוייקט ולך היזם ומספקת "שקט נפשי" למשקיעים בכל נושא הדיווחים בארה"ב. לקבלת מיעד נוסף צור קשר.

 

ייעוץ מס למשקיעי נדל"ן בארצות הברית

הוצאות מיסים הינן מרכיב חשוב בהחלטה האם לרכוש נכס להשקעה בארה"ב, איזה נכס, באיזו מדינה ובאיזה דרך משפטית לבצע את הרכישה. רו"ח ויועצי המס שלנו יעזרו לכם בהבנה של מערכת המס האמריקאית ויבצעו עבורכם סימולציה של חבות המס הפוטנציאלית שלכם בארצות הברית בגין הנכס אותו הנכם מעוניינים לרכוש. לקבלת מיעד נוסף צור קשר.

 

הכנת דוחות מס לחברות נדל"ן

במידה והחלטתם לרכוש נכס להשקעה בארצות הברית, אחת מהדרכים המשפטיות לבצע את הקנייה היא באמצעות חברה  אמריקאית בבעלותכם.  ישנם יתרונות רבים לבחור בדרך זו, כולל הגנה מפני תביעות, חסכון במס ועוד. במקרה והקמתם חברה כזו, אנו נכין עבורכם את דו"ח המס שך החברה ונגיש אותו לרשויות המתאימות. הדו"ח שאנו נכין יכלול דו"ח מס פדראלי ל-IRS, לרוב יהיה זה דו"ח מס אמריקאי מסוג  1065 וכן דיווח לצרכי מס לכל אחד מהשותפים על חלקו ברווח, דו"ח מסוג K1

 

שירותי הכנת דוחות מס למשקיעים ישראלים בחברות נדל"ן אמריקאיות

משקיע ישראלי שלו הכנסות משכירות או מכירת נכס בארה"ב חייב דיווח לשלטונות המס האמריקאיים גם אם הוא אינו מתגורר בארה"ב אן שאינו אזרח אמריקאי. במקרה כזה ייחשב הישראלי כתושב חוץ (NON US RESIDENT) ועליו יהיה להגיש דו"ח מס שנתי מסוג 1040NR.  אנו נדאג להכין את הדוחות הנ"ל עבור כל משקיע וכן לספק את הדיווחים המתאימים להם יהיה זקוק המשקיע שיצטרך לדווח על הכנסותיו האמריקאיות בישראל.

http://taxusacapital.com http://taxusaonline.com נציג חברת TAX USA INC המלווה חברות ויזמים ישראלים בפעילותם העסקית בארה"ב. החברה מספקת שרותי חשבות וניהול כספים לחברות בבעלות ישראלית הפועלות בארה"ב, ניהול שכר עובדים - Payroll, תכנון ויעוץ מס לתאגידים וסיוע והכנת החברה לגיוס הון. החברה מתמחה בהכנת דוחות מס אישיים לישראלים בארה"ב. Tax Usa Inc. Email: info@tax-usa.net Israel:+972--9-9716018 U.S. +1 [888] 9 TAX USA





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב